Utrzymanie procesów

Wzrost wymagań rynkowych, rozwój infrastruktury teleinformatycznej przedsiębiorstw, wysokie koszty związane z utrzymaniem i modyfikacją do środowiska IT, w którym coraz trudniej podejmować efektywne i ekonomiczne decyzje bez odpowiedniej specyfikacji i wiedzy – właśnie w tak mało sprzyjających warunkach, funkcjonują współczesne działy IT.

Rozwiązaniem może być przekazanie zarządzania infrastrukturą zewnętrznym partnerom.

itBCG przejmuje odpowiedzialność za prawidłowe, wspólnie uzgodnione i zapisane w umowie funkcjonowanie określonych systemów informatycznych Klienta.

Zakres usług itBCG:
  1. wsparcie utrzymania wybranego procesu IT u Klienta (np. obsługa zgłoszeń w ServiceDesk – Incydent Management)
  2. jednorazowe zrealizowanie procesu IT u Klienta (np. poprowadzenie projektu w zakresie informatyki
  3. przejęcie odpowiedzialności za realizację wybranego procesu IT u Klienta (np. obsługa zgłoszeń w ServiceDesk – Incydent Management)
  4. przejęcie odpowiedzialności za grupę kilku procesów IT realizowane u Klienta, min:


  • Incydent Management
  • Problem Management
  • Service Level Management
  • IT Financial Management
  • Availability Management
  • Capacity Management
  • Continuity Management
  • Security Management
  • ServiceDesk Management
  • Configuration Management
  • Change Management
  • Release Management
  • Project Management
  • Revenue Assurance Management