Audyty

Prowadzenie audytów w zakresie szeroko rozumianego zarządzania informatyką. Audyt IT ma na celu zdiagnozowanie stanu obsługi informatycznej całego przedsiębiorstwa lub wybranego fragmentu jego działalności. W ramach audytu zależnie od jego rodzaju:

  • identyfikujemy obecne usługi IT świadczone dla odbiorcy biznesowego
  • analizujemy aktualny stan procesów dostarczania usług IT analizujemy narzędzia wspierające świadczenie usług (w szczególności rozwiązania w zakresie Help Desk i Asset Management) przygotowujemy raport z audytu, w którym obok analizy stanu obecnego zawarte są sugestie propozycji zmian w obsłudze informatycznej

Zalecamy przeprowadzenie audytu przed rozpoczęciem każdego projektu związanego z zarządzaniem IT, ponieważ pozwala on obiektywnie ocenić stan IT w przedsiębiorstwie. Ponadto możliwe są specyficzne audyty, związane np. ze sprawdzeniem jakości trwających lub zakończonych projektów informatycznych.

W szczególności:

  • Audyt organizacji IT
    • Overview
    • Profilowany
  • Audyt środowiska IT
    • Aplikacje biznesowe
    • Aplikacje biurowe
    • Sprzęt i oprogramowanie
    • Aplikacje użytkownika (opracowane i użytkowane bez wiedzy IT)
    • Zgodność licencyjna
  • Audyt kosztów
    • TCO
  • Audyt bezpieczeństwa SI
    • Audyt bezpieczeństwa wybranego Systemu Informatycznego
    • Audyt bezpieczeństwa środowiska informatycznego